Rawatan Komplimentari Untuk Mengatasi Masalah Ketidaksuburan Suami Isteri

Bagi wanita yang telah berkahwin beberapa tahun, keinginan untuk mendapatkan zuriat menjadi impian setiap wanita. Namun begitu, adakalanya impian itu hanya tinggal impian saja sebab mereka tidak berjaya mendapatkan zuriat. Kami di Luqman Herbs Centre Rasmi boleh membantu dalam proses menyuburkan sistem peranakan wanita dengan tumbuh-tumbuhan (produk-produk botanik) yang dirumus khas secara turun-temurun untuk menyelesaikan masalah kesuburan dalam komuniti klasik.

Kenapa wanita mengalami masalah ketidaksuburan?


1. Masalah gangguan kitaran haid tidak teratur


2. Masalah PCOS (polycystic ovary syndrome) 


3. Masalah tiub fallopian yang tersekat


4. Masalah kurang darah 


5. Stress yang berlebihan


6. Ketidakserasian antara suami isteri (mempunyai sifat alam yang berbeza) satu 
api satu air, ia berlawanan. Ini hanya boleh ditentukan oleh perawat saja.

7. Telur yang terhasil dari ovari ini tidak besar dan tak cukup subur (tak matang)

Kesemua masalah ini boleh dikurangkan ataupun dipulihkan dengan mengamalkan herba-heba kesuburan wanita dari Luqman Herbs Centre Rasmi


Ubat tidak boleh menyebabkan anda mengandung. Ubat hanya membantu menyuburkan peranakan anda sahaja. Bagi pihak lelaki pula ada satu masalah berkaitan kurangnya mani, iaitu sperma sihat yang dipanggil oligospermia. Keadaan ini di mana ada air mani, tapi sperma di dalam air mani itu kurang atau tiada. Untuk itu kalau anda telah membuat pemeriksaan dengan pakar kesuburan dan suami anda didapati kurang mempunyai air mani yang subur, Luqman Herbs Centre Rasmi juga menawarkan rawatan tradisioonal untuk membantu mengatasi masalah ini.

Dan kalau pasangan lelaki pernah terkena penyakit begok, boleh juga mengalami masalah kurang air mani. Setiap pasangan perlu menjalani ujian pemeriksaan kesihatan terlebih dulu, dan perlu mendapatkan konsultasi dengan pakar kesuburan, setelah itu boleh memilih untuk mencuba rawatan secara komplementari untuk membantu dalam usaha mereka bagi mendapatkan zuriat.

Luqman Herbs Centre 
Perubatan Tradisional & Komplementari 
29-1, Jalan 9/9C, Seksyen 9, 
Bandar Baru Bangi, Selangor
0389280715

Log on to www.luqmanherbscentre.com

Untuk maklumat lanjut, whatsaap kam
i


https://api.whatsapp.com/send?phone=60142636140&text=rawatankesuburan


0 Comments