Rawatan Herba dan Homeopati untuk Endometriosis? Rawatan Alternatif Luqman Herbs Centre

Rawatan yang disediakan di Luqman Herbs Centre 



Jika anda menghidapi penyakit endometriosis, maka anda semestinya tahu bahawa komplikasi akibat penyakit ini. Berikut adalah contoh komplikasi akibat Endometriosis yang bakal atau sedang anda hidapi :

1. Haid berpanjangan
2. Haid Terlalu Pendek
3. Senggugut yang Kronik
4. Keguguran
5. Keputihan
6. Badan berbau
7. Susah Mengandung
8. Masalah berat badan 

Wanita yang ingin dapatkan rawatan alternatif dan holistik perlulah dapatkan diagnosis dan pemeriksaan di Klinik Kerajaan atau Hospital terlebih dahulu. Hal ini amat penting supaya pesakit mengetahui keadaan kesihatan sebenar supaya masalah kesihatan yang memerlukan rawatan segera dikenal pasti. 


Jika anda mempunyai rekod kesihatan, adalah lebih baik untuk dihantar email kepada kami atau membawa ketika temu janji. Selalunya, pesakit akan diminta menjalani ujian kesihatan selepas rawatan diberikan di Luqman Herbs Centre untuk pesakit melihat sendiri perkembangan kesihatan dalam tempoh rawatan tersebut.

Apakah kebaikan mengambil rawatan alternatif di Luqman Herbs Centre untuk masalah endometriosis? 


Apabila wanita endometriosis mendapatkan rawatan di Luqman Herbs Centre, kami akan mengembalikan keseimbangan badan dan aktifkan tenaga pemulihan badan semula jadi. Dengan itu, simptom-simptom yang pesakit mengalami akan semakin kekurangan dan pesakit akan merasa lebih sihat dari yang sebelumnya. Hal ini adalah kerana dalam perubatan alternatif, pesakit dirawat secara keseluruhan. Apabila punca wujudnya penyakit dikenal pasti. maka rawatan yang diberikan akan memberikan kesan atau impak positif kepada pesakit.

Rawatan minima adalah 3 bulan di Pusat Rawatan Kami. Pesakit digalakkan Whatsapp sebelum datang ke pusat rawatan kami di Bandar Baru Bangi.


Jangan lupa, “ Setiap penyakit telah diciptakan penawarnya , kecuali tua dan mati”.

Address: No. 29, 1, Jalan 9/9c, 
                Seksyen 9, 43650 Bandar Baru Bangi, 
                Selangor.
Tel          : 03-89280715/ 012 9160037
Berminat mengambil rawatan di Luqman Herbs Centre? Sila Klik Link untuk set temu janji :



0 Comments