Sihat Itu Benar


FARMASI KUNO: Lada hitam tiga biji dikemam bersama 10 butir beras boleh kurangkan gatal kerongkong.


Pelik tetapi benar. Pesakit zaman sekarang terutamanya masyarakat Malaysia tabu apabila diberitahu bahawa keadaan kesihatan mereka boleh diubati dengan syarat-syarat perubatan Naturopati Dan kaedah alamiah. 

   Saya apabila ditanyakan soalan seperti "Ms Suha, boleh ke? Betul ke? " Tersentap sekejap itu memanglah ada. Kenapa taksub sangat dengan kimia? Kenapa? Saya tak faham. Asas prinsip perubatan moden oleh Hippocrates Yang dipercayai Bapa perubatan moden telah mengatakan bahawa untuk merawat sesuatu penyakit, pesakit tersebut perlu dirawat secara sepenuhnya dah diteliti punca penyakit. 

  Adakah itu Yang dijadikan ikutan? Tidak sama sekali. Penyakit utama yang menjadi pembunuh manusia di dunia adalah Kebuluran. Kita tidak dapat menyangkal kenyataan ini, jika kimia tidak dapat menyelesaikan penyakit kebulur Yang membunuh setiap saat, penyakit juga begitu. 
Mengapa setiap hari mesti makan sayur sayuran buah buahan, namun apabila jatuh sakit ketuk pula pintu hospital? Adakah anda memberikan badan anda khasiat Yang sepatutnya? Adakah anda terlebih khasiat?

   Bah kata pepatah " sebab pulut, santan binasa. Sebab mulut, badan binasa". "Search your answer within the nature", " Let nature cure you", jangan putus asa. Jika alam sekitar Yang dicipta untuk manusia,binatang dapat menyumbangkan pelbagai jenis makanan sihat kepada manusia Yang lapar, takkan tak jumpa penawar kepada penyakit? 

Tepuk Dada Tanya selera. Tak nak tepuk pun takpe. Renungkanlah.



Nak ketahui tentang rawatan yang kami lakukan di Luqman Herbs Centre? Boleh whatsapp Suha jika ada kemusykilan.

Klik Dan membaca Laman Web kami Di
LAMAN WEB RASMI LHC

Whatsapp  Suha untuk pertanyaan lanjut dengan klik di bawah
Whatsapp Me

0 Comments