Sakit Belakang Saya Sudah Hilang!

FEEDBACK PESAKIT (ENGLISH TRANSLATION BELOW) 





"Saya mengalami masalah slip disk (L5). Saya datang ke Luqman Herbs Centre untuk mendapatkan rawatan. Setelah 16 sesi oiling keadaan saya semakin baik. Masalah sakit belakang dan sakit di bahagian kaki semakin pulih dan hilang. Ubat yang diberikan sangat membantu dalam pemulihan sakit dan selamat digunakan. Saya berasa bertuah kerana tidak perlu membuat rawatan pembedahan di hospital dengan melibatkan kos yang tinggi. Saya banyak melihat masalah ini dalam internet dan kebanyakan rawatan hanya melalui pembedahan. Sekarang saya berasa lebih sihat dan boleh melakukan aktiviti harian seperti biasa. Perkhidmatan yang diberikan oleh perawat Suha amat baik. Semoga kita diberikan kesembuhan dalam masalah kesihatan yang dihadapi. Terima kasih.


I had slip disc at Lumbar 5. I came to Luqman Herbs Centrefor treatment. Finishing 16 times oiling sessions per plan, my conditions improved well. My simptoms of backache and the pain of my lower limbs improved and dissapeared. The herbs provided helped me so much and it's safe to be consumed. I am very lucky that I had to not undergo surgery for my condition, which also involves a high cost. I look through the internet on my condition and most of the time surgery is the final call of treatment option. Today, I am healthier and I can do activities as usual. Service provided by physician in charge Ms Suha was pleasant. Hope All of us are given an opportunity towards healing our health problems. Thank you.

Cikgu Rizal



Need an appoinment ? Click to whatsapp me.
Whatsapp Ms.Suha

0 Comments